Tehniskā informācija

Jahtas SPANIEL tehniskie dati

  • Reģistrācijas Nr. 1183, uz buras LAT-79
  • Izsaukuma signāls YL 2405 MMSI Nr. 275114000
  • Pieraksta osta - Rīga
  • Kuģa tips – buru jahta, slups
  • Būves gads un vieta – 1979, Ščecina
  • Korpusa materiāls – stiklaplasts
  • Kuģošanas kategorija: A kategorija (“Okeāns”)
  • LOA = 17,06 m;  Bmax = 4,16 m;  D (iegrime) =2.90 m
  • Ūdensizspaids – 14.5 t.
  • Buru laukums 150 kv.m
  • Dzinējs: Yanmar 4JH2BE 50 ZS (37 kW)
  • Time Correction Factor (Tall Ships Races 2017) = 0.8728
  • Glābšanas aprīkojums: Plosts RFD Ltd. 12 vietīgs,   EPIRB McMURDO PW 604, kods A26D052F6400001
  • Sakaru iekārtas: UĪV rācija DSC Link 8 un MF/ HF Rācija ICOM IC-M801E
  • Navigācijas iekārtas: GPS Furuno, Garmin, Radars Furuno M 1621, EC Ploteris
  • Dīzeļdegvielas tanki 170 ltr +35 ltr (rezerves bāka)
  • Dzeramā ūdens tanki 550 ltr

Balvas

The Cutty Sark Tall Ships’ Races 1998 – 2003

The Tall Ships’ Races 2004 – 2017

PRIZES OF  CLASS C (C/D) VESSELS



 

Race

1st

2nd

3rd

1998

Falmouth-Lisbon

Helena Cristina

Lord of the Dance

Esprit

1998

Vigo-Dublin

Rona II

Esprit

Helena Cristina

1999

Saint Malo-Greenock

Maiden

Spaniel

Athena                  

1999

Lerwick-Aalborg

Esprit

Ocean Scout

Black Diamond

2000

Gdansk-Helsinki 10

Storyline

Mutsch

Spaniel                

2000

Stockholm-Flensburg

Spaniel

Storyline

Mohawk II            

2001

Antwerp-Alesund

Spaniel

Sparta

Regina Germania  

2001

Bergen-Esbjerg

Spaniel

Lokki

Esprit                      8

2002

Alicante-Malaga

Spaniel

Sisargas

Marineda                9

2002

Malaga-LaCoruna

Sisargas

Williwaw

Dark Horse

2002

Brest-LaCoruna

Discovery

Esprit

Ice Maiden              -

2002

Santander-Portsmouth 21

Spaniel

Sparta

Esprit                  

2003

Gdynia-Turku

Spaniel

Esprit

Sparta          

2003

Riga-Lubeck

Sparta

St Iv

Esprit

2004

Antwerp-Aalborg

Ebb Tide

Spaniel

Esprit                  

2004

Stavanger-Cuxhaven

Akela

Spaniel

Sparta                

2005

Waterford-Cherbourg

Lord Rank

Alba Venturer

Rona II

2005

Newcastle-Fredrikstad 31

Dar Szczecina

Tornado

Spaniel                

2006

Saint Malo-Lisbon

Dar Szczecina

Esprit

St Iv

2006

La Coruna-Antwerp

Spaniel

Dar Szczecina

Antwerp Flyer    

2007

Alicante - Barcelona

Idea Due

Sarie Marais

Viva                        

2007

Toulon - Genoa

Viva

Sarie Marais

Zenobe Gramme    

2007

Aarhus – Kotka          

Dar Natury

Gwarek

Dar Szczecina

2007

Stockholm – Szczecin

Dar Szczecina

Dar Natury

St Iv

2008

Liverpool – Maloy   

Alba Explorer

Black Diamond

Spaniel                 

2008

Bergen – Den Helder

Akela

Black Diamond

Gaudeamus

2008

Falmouth - Ilhavo

Far Barcelona

Tecla

Spaniel                 

2008

Ilhavo - Funchal

Tecla

Gedania

Quero Quero

2009

Gdynia – StPetersburg 40

Ebb Tide

Ocean Spirit

St Iv

2009

Turku – Klaipeda

Dar Natury

St Iv

Gdansk

2010

Genoa - Trapani

Akela

Woj

Viva                        

2010

Antwerp-Aalborg

Dar Szczecina

Rona II

Black Diamond

2010

Kristiansand-Hartlepool

Dar Szczecina

Black Diamond

Spaniel                 

2011

Waterford-Greenock

Black Diamond

St Iv

Dar Szczecina

2011

Lerwick-Stavanger

Black Diamond

St Iv

Dar Szczecina

2011

Stavanger-Halmstad    45

St Iv

Spaniel

Dar Szczecina    

2012

Saint Malo-Lisbon

Dar Szczecina

St Iv

Juan de Langara

2012

Lisbon-Cadiz               46

Dar Szczecina

St Iv

Hosanna

2012

La Coruna-Dublin

Dar Szczecina

St Iv

Spaniel                 

2013

Aarhus - Helsinki

Ebb Tide

St Iv

Dar Szczecina

2013

Riga - Szczecin

Admiral Dickman

Sharki

Dar Szczecina

2014

Harlingen – Fredrikstad

Wilhelmstad

St Iv

Black Diamond

2014

Bergen – Esbjerg

St Iv

Wilhelmstad

Black Diamond

2015

Klaipeda – Szczcecin  48

Spaniel

Dar Szczecina

Polonez            

2015

Belfast – Alesund        49

Ocean Spirit

Polonez

Spaniel                 

2015

Kristiansand – Aalborg

Hosanna

St Iv

Black Diamon


 

2016

Antwerp – Lisbon

St Iv

Spaniel

Challenge Wales  

2016

Lisbon – Cadiz             50

Black Diamond

St Iv

Hosanna


 

2016

Cadiz – Cabo De Sao Vicente

Hosanna

StIv

Spaniel                 

2017

RDV R2 Sineša-Bermuda



 



 

Spaniel (B/C/D class)

2017

RDV R3 Bermuda-Bostona

Spaniel (C class)

Regina Germania



 

2017

RDV R4 Bost. - St Lawrence

Geronimo

Rona II

Spaniel (C/D class)

2017

RDV R5 Halifax – Le Havre

Regina Germania

Spaniel (C class)



 


 

Spaniel apmeklētās valstis un ostas 1998 – 2016

65 ostas 15 valstīs (Lielbritānija, Portugāle, Spānija, Īrija, Francija, Dānija, Polija, Somija, Zviedrija, Vācija, Nīderlande, Norvēģija, Latvija, Krievija, Lietuva, Bahamas, USA, Kanāda)
 

Spaniel SPECIAL PRIZES

2000 Stocholm – Flensburg - 1st Overall on Corrected Time

2001 Bermuda Cup – highest placed vessel in Class C on Corrected Time for the Race Series

2002 Santander – Portsmouth - 1st Overall on Corrected Time

2004 Angela Cup – highest placed vessel in Class C on Corrected Time for the Race Series

2005 Waterford – Cherbourg – First Ship across the Finish Line (Line Honours)

2012 StMalo – Lisbon - 1st on Elapsed Time

2013 Riga – Szczecin – First Ship across the Finish Line (Line Honours)

2016 Antwerp – Lisbon – First Ship across the Finish Line (Line Honours)

2017 RDV R2 Communication Prize

2017 RDV R3 Crew Parade Prize

2017 RDV R5 Communication Prize

2017 RDV THE FRIENDSHIP TROPHY

2017 SULTAN QABOO TROPHY



 

KOPĀ SPANIEL BALVAS

48 sacensību posmos 24 godalgotas vietas (9 -1.vietas, 6 -2.vietas, 10 -3.vietas )

13 Speciālās balvas



 



 



 




 

Vispārīga informācija

JAHTAS „SPANIEL” KOMANDAS NOTEIKUMI

2018

I. Komandas komplektācija

  1. Jahtas „Spaniel” komanda (turpmāk - komanda) ir brīvprātīga cilvēku kopa, kas apvienojusies, lai nodrošinātu sev iespēju burāt, piedaloties jahtas „Spaniel” uzturēšanā, ekspluatācijā un jūrā braukšanā ar savu personīgo līdzdalību, darbu un finansiālo ieguldījumu.

       2. Komandā var iekļauties jebkurš, neatkarīgi no vecuma, dzimuma tautības vai ticības. Tālos burājumos piemēro minimālā vecuma ierobežojumus.

       3. Komanda ir domubiedru grupa, kuras darbība pamatojas uz savstarpēju cieņu un uzticēšanos. Komanda atkarībā no pieredzes un disciplīnas tiek iedalīta: kapteiņos, vecajos, seileros un zaļajos.

      4. Zaļo pieņem seileru kategorijā pēc vienas sezonas ar seileru un vecajo koleģiālu lēmumu, kuru vainago ar zaļā uzrāpšanos (vai uzvilkšanu) vismaz līdz pirmajam (no klāja skaitot) zāliņam.

     5. Seileru pieņem vecajo kategorijā pēc trijām sezonām (ieskaitot zaļo stāžu) ar vecajo koleģiālu lēmumu, to vainago ar seilera galvas iemērkšanu jūras ūdenī.

     6. Spaniel komandas kapteiņi, kuriem ir pietiekama pieredze un kompetence patstāvīgā jahtas Spaniel vadīšanā un zināšanas, kas pietiekamas pārējo komandas locekļu apmācībai, un kuriem ir vismaz jahtu kapteiņa kvalifikācija, veido Kapteiņu kolēģiju. Jaunus jahtas Spaniel kapteiņus iekļauj kapteiņu kolēģijā pēc veiksmīga tāljūras brauciena kapteiņa amatā vadot jahtas Spaniel komandu.

     6. Par nopietnu disciplināru pārkāpumu (uzvedības, vai drošības normu pārkāpumu) ar kapteiņu kolēģijas lēmumu seilerus vai vecajos var pazemināt par vienu kategoriju.

     7. Komandas sapulcē, kuru sasauc marta mēnesī, uzņem jaunos komandas biedrus, kuri iesniedz 1.pielikumā noteiktās formas Pieteikumu, nosūtot to uz e-pasta adresi burat@lbma.lv vai aizpildot elektroniski Latvijas Burāšanas mācību asociācijas (LBMA) mājas lapā www.lbma.lv/burat. Komandas biedru e-pasta adreses iekļauj ”komandas listē”, lai ar komanda@spaniel.lv e-pasta adreses starpniecību izziņotu komandai svarīgu operatīvo informāciju. Šo e-pasta adresi nedrīkst izmantot ar komandas jautājumiem nesaistītas informācijas izplatīšanai.

     8. Komandas biedru pienākums ir maksāt 10.punktā noteikto dalības maksu, kā arī visos reisos, darbos un citos komandas pasākumos obligāti ievērot drošības prasības, kuras atbilstoši situācijai nosaka un kontrolē jahtas kapteinis. Jāievēro arī vispārējās uzvedības normas gan jūrā, gan ostās.

    9. Priekšlikumus par jahtas „Spaniel” uzturēšanu, ekspluatāciju un izmantošanu izstrādā jahtas kapteiņu kolēģija sadarbībā ar LBMA valdi, piedaloties arī citiem kvalificētiem komandas locekļiem.

II. Dalības maksa

   10. Komandas biedra dalībmaksa ir 80 EUR tiem, kuriem ir 26 gadi un vecākiem un 40 EUR tiem, kuriem līdz 2018.gada 24. jūnijam vēl nav 26 gadi. Komandas biedru dalības maksu un 15.punktā noteikto kompensācijas maksu par nenostrādātajām stundām komandas biedrs veic ar bankas pārskaitījumu Latvijas Burāšanas mācību asociācijai (LBMA), reg.Nr.40008072115, LV21HABA0551004835186 Swedbank bankas kontā, norādot savu vārdu un uzvārdu un maksājuma pamatojumu ”par līdzdalību jahtas Spaniel komandā”.

    11. Komandas biedru dalības maksu jāiemaksā līdz 2018.gada 20.aprīlim. Komandas biedri, kuriem līdz 2018.gada 24.jūnijam vēl nav 17 gadi, ir atbrīvoti no komandas biedra dalības maksas.

    12. Komandas biedrs, kurš nav samaksājis dalības maksu 11.punktā norādītajā termiņā, līdz brīdim kamēr maksājuma saistības nav izpildītas, zaudē tiesības 2018.gadā piedalīties jahtas ”Spaniel” reisos, ieskaitot vietējos burājumus. No komandas biedru dalības maksas ir atbrīvots jahtas īpašnieks. LBMA valdei ir tiesības atbrīvot komandas biedru no biedru naudas maksas par īpašu ieguldījumu jahtas sagatavošanā vai citās LBMA organizētās aktivitātēs.

    13. Komandas biedram, piedaloties regatē “Tall Ships Races 2018, kā arī citos reisos ārpus Rīgas jūras līča, ieskaitot stāvēšanas laiku ostās, jahtas Reisa kasē ir jāmaksā 20 EUR dienā. Šo reisa maksu veic visi, kuri konkrētā reisā ir uz jahtas neatkarīgi no vecuma un statusa. Šo maksu iekasē attiecīgā reisa kapteinis un to izlieto pārtikas un citu tekošo jahtas izdevumu segšanai. Šī iemaksa Reisa kasē nav saistāma ar 10. punktā noteikto komandas biedru dalības maksu.

III. Darbi

    14.  Jahtas remonta darbus pirms jahtas iecelšanas ūdenī plānots veikt Voleros (Valsts Vides dienesta bāzē) līdz 5.maijam. Turpmākās burāšanas sezonas laikā visiem komandas biedriem jārūpējas par jahtas tehniskā stāvokļa un tās aprīkojuma uzturēšanu labā kārībā.

     15. Visai komandai ir obligāti jāpiedalās jahtas sagatavošanas darbos pirms iecelšanas ūdenī, kā arī sagatavošanas periodā (līdz 15.jūnijam). Kopā jānostrādā 20 stundas, var vairāk. Minimāli jānostrādā 10 stundas, ievērojot 16.punktā noteikto un jābūt uz jahtas iecelšanu ūdenī, ja tam netraucē citi ļoti svarīgi apstākļi.

    16. Komandas biedrs, kas jahtas sagatavošanas darbos nav nostrādājis 20 stundas, iemaksā jahtas kasē kompensācijas naudu 5 EUR par katru nenostrādāto stundu. Visas iemaksas veic ar pārskaitījumu 10.punktā norādītajā LBMA bankas kontā ar norādi „par sagatavošanas darbiem”.

    17. Gadījumā, ja jahtai rodas zaudējumi komandas biedra rupjas neuzmanības dēļ, šie zaudējumi jāsedz vainīgai personai. Ja šādā gadījumā rodas domstarpības, galīgo lēmumu pieņem kapteiņu kolēģija.

IV. Reisi 2018. gada burāšanas sezonā

     18. Komandas biedriem aktīvi jāpiedalās 2018.gada sezonas burāšanas pasākumos.

     19. Jahta “Spaniel” ir pieteikta dalībai starptautiskajā regatē  “Tall Ships Races 2018” pa maršrutu  – Sanderland (11/7 – 14/7) – Race 1; 340 j.j. – Esbjerg (18/7 -21/7) – Cruise in Company, 270 j.j. – Stavanger (26/7 -29/7) - Race 2; 370 j.j. – Harlingen ( 3/8 – 6/8). Attiecīgi  tiek plānoti palīgreisi no Rīgas (24/6) uz Ķīli (30/6), Helgolandi (2/7) un Sanderlandu (11/7), kā arī  reisi no Harlingenas (6/8) uz Helgolandi, Ķīli un Rīgu (16/8). Visu 2018. gada sezonā plānoto reisu saraksts atrodams LBMA mājas lapā (www.lbma.lv).

V. Pieteikšanās uz reisiem

     21. Visos reisos piedalās ne vairāk kā 12 komandas biedri. Visos TSR 2018 posmos no Sanderland līdz Harlingenai ne mazāk kā pusei no komandas biedriem jābūt vecumā no 15 līdz 25 gadiem. Šis vecuma ierobežojums neattiecas uz citiem 2018. gada sezonas reisiem.

22. Dalībai TSR 2018, ieskaitot palīgreisus, komandas biedri reģistrējas elektroniski nosūtot elektroniskā pasta vēstuli komandas menedžerim Jurim Radus uz e-pasta adresi juris.radus@sta-latvia.lv vai LBMA mājas lapā www.lbma.lv/pieteikties_reisam.

  23. Juris Radus uztur komandu komplektācijas sarakstu pa reisiem un kopā ar reisu kapteiņiem pārrauga racionālu komandas komplektāciju, lai ievērotu vecuma cenzu, nepieciešamo pieredzi, drošību un saskaņotu komandas intereses visos reisos. Aktuālais komandu saraksts atrodams LBMA mājas lapā www.lbma.lv/komandas.

  24. Ja uz vienu reisu pieteikušies vairāk nekā 12 komandas biedru, priekšroka dalībai ir tiem komandas biedriem, kuri piesaistījuši sponsorus vai piesaistījuši jaunus dalībniekus TSR 2018 reisiem un palīgreisiem.

  25. Galīgo katra reisa vai palīgreisa komandas sastāvu apstiprina attiecīgā reisa komandas kapteinis, ievērojot visu reisu komandu komplektācijas nepieciešamību. Reisu Kapteiņi ir tiesīgi noteikt papildus ierobežojumus attiecīgā reisa komandas locekļu skaitam, ņemot vērā plānoto reisa ilgumu un drošības apsvērumus.

  26. Komandas biedriem līdz iziešanai uz TSR 2018 obligāti jāapgūst 2.pielikumā aprakstītās minimālās prasmes, kas ir orientējošas un kapteiņi ir tiesīgi tās grozīt un papildināt, ievērojot labas jūras prakses principus.

VI. Komandas biedru datu apstrāde

27. Latvijas Burāšanas mācību asociācija (LBMA)  ir ”Sapniel” komandas personas datu pārzinis. Jebkura informācija, ko komandas biedri nodod LBMA tiek apstrādāta saskaņā ar Latvijā spēkā esošajiem datu aizsardzību regulējošajiem normatīvajiem aktiem. LBMA komandas biedru sniegto informāciju izmanto vienīgi tiem mērķiem, kam šī informācija ir sniegta.

28. Pieteikumā (elektroniski vai fiziskā formātā) sniegto personas datu apstrādes mērķi:

       28.1. organizatoriskās un operatīvās informācijas apmaiņa;

       28.2. komandas sarakstu komplektēšana;

       28.3. dalības maksas apmēra noteikšana;

       28.4. burāšanas un ar to saistītu iemaņu izvērtēšana.

29. Ar šiem noteikumiem komandas biedri tiek informēti, ka pasākumi un aktivitātes, kurās piedalās un / vai kuras rīko LBMA un komanda, var tikt fotografēti un filmēti. Fotogrāfijas un videomateriāli var tikt ievietoti LBMA un jahtas “Spaniel” mājaslapās, kā arī LBMA un jahtas “Spaniel” sociālajos portālos Facebook, Twitter un Instagram. Jebkuram komandas biedram ir tiesības iebilst un pieprasīt pārtraukt šajā punktā minētās darbības, ja komandas biedrs ir tieši identificējams un LBMA ir tehniskas iespējas neizmantot un dzēst konkrēto datu fiksāciju.

 

* * *

 

 

 

1. pielikums

Jahtas „Spaniel” Komandas noteikumiem

PIETEIKUMS JAHTAS „SPANIEL” KOMANDĀ

Lūdzu pieņemt mani jahtas „Spaniel” komandā.

Ar jahtas „Spaniel” Komandas noteikumiem esmu iepazinies, tos atzīstu un apņemos pildīt, atļauju apstrādāt personas datus un apliecinu, ka sniegtā informācija ir patiesa.

Mani dati ir šādi:

Vārds, uzvārds

 

Dzimšanas datums

 

E-pasta adrese

 

Mobilais telefons

 

Telefons

 

Burāšanas pieredze

 

Kvalifikācija

 

Peldētprasme

 

Paraksts*, datums

 

* Ja pieteikuma aizpildīšanas dienā persona nav sasniegusi 18 gadu vecumu, pieteikuma anketu paraksta personas vecāks vai likumiskais aizbildnis. Šādā gadījumā jānorāda arī personiskā paraksta atšifrējums.

 Aizpildītu un parakstītu pieteikumu jānosūta uz e-pastu: burat@lbma.lv

 

2.pielikums

Jahtas „Spaniel” Komandas noteikumiem

KOMANDAS MINIMĀLĀS PRASMES

      Jahtas „Spaniel” komandai tiek noteiktas šādas minimālās prasmes, kas obligāti jāapgūst līdz jahtas iziešanai reisos ārpus Rīgas jūras līča. Konkrētā reisa kapteinis ir tiesīgs tās grozīt un papildināt, ievērojot labu jūras praksi un informēt par to komandu.

       1. Zināt jahtas daļu un aprīkojuma terminoloģiju, izvietojumu un pielietojumu:

1.1. fors, ahters, kokpits, u.c.;

1.2. falles, šotes, štagas, vantis, zāliņi, u.c.;

1.3. buras – grots, foks, genoja, spinakers, u.c.;

1.4. kā lietot glābšanas vestes;

1.5. zināt, kur ir glābšanas plosts, EPIRB, raķetes, glābšanas vestes un drošības jostas;

1.6. vinčas, to izmantošana;

1.7. navigācijas uguņu un aparātu ieslēgšana;

       2. Mācēt veikt:

2.1. halzes maiņu – kā stūrēt, kā pievilkt, atlaist šotes un bakštagas, u.c., sevišķi veicot pagriezienu „ar vēju”;

2.2. piedalīšanās pieiešanas un atiešanas no krasta manevros – padot un nostiprināt

galus, fenderus, u.c.;

2.3. sasiet mezglus – bocmaņa, plakano, astoņnieku, uzlikt galus uz klampas un

vinčas;

2.4. sakārtot jahtu – novākt kajītes, nomazgāt klāju, uzlikt pārsegus;

2.5. sakoilēt galus, salocīt buras;

2.6. veikt rēvēšanu;

2.7. izmest un izcelt enkuru;

2.8. uzvilkt un piepūst glābšanas vesti;

2.9. glābšanas plosta sagatavošanu un nolaišanu ūdenī;

2.10. EPIRB un pirotehnisko līdzekļu izmantošanu;

2.11. piedalīties manevrā „cilvēks aiz borta”, ieskaitot MOB pogas aktivizēšanu;

2.12. noteikt kuģu un bāku ugunis;

2.13. pamatdarbības vietas noteikšanai uz kartes un kursa nospraušanai;

2.14. izmantot jahtas sakaru līdzekļus;

2.15. iedarbināt un izslēgt dzinēju;

2.16. lietot ugunsdzēšamo aparātu.

     3. Pirms iziešanas reisā kapteinis veic drošības instruktāžu visai reisa komandai, un  veic attiecīgu ierakstu Kuģa žurnālā.

 

 

Mūs atbalsta

Kategorijas

Seko mums

Instagram

Instagram

Atbalstītāji

Instagram

Instagram

Saites

Instagram