Jahtas SPANIEL tehniskie dati
Race 1 kapteiņa Ivo Ivanova vadībā tika izcīnīta:
Sporta sacensībās Esbjerg Spaniel komanda izcīnja
Posmā Race 2 kapteiņa Edgara Matīsa vadībā tika izcīnīta
Sezonas kopvērtējumā Spaniel ieguva:
2014 |
Harlingen – Fredrikstad |
Wilhelmstad |
St Iv |
Black Diamond |
2014 |
Bergen – Esbjerg |
St Iv |
Wilhelmstad |
Black Diamond |
2015 |
Klaipeda – Szczcecin 48 |
Spaniel |
Dar Szczecina |
Polonez |
2015 |
Belfast – Alesund 49 |
Ocean Spirit |
Polonez |
Spaniel |
2015 |
Kristiansand – Aalborg |
Hosanna |
St Iv |
Black Diamon |
2016 |
Antwerp – Lisbon |
St Iv |
Spaniel |
Challenge Wales |
2016 |
Lisbon – Cadiz 50 |
Black Diamond |
St Iv |
Hosanna |
2016 |
Cadiz – Cabo De Sao Vicente |
Hosanna |
StIv |
Spaniel |
2017 |
RDV R2 Sineša-Bermuda |
|
|
Spaniel (B/C/D class) |
2017 |
RDV R3 Bermuda-Bostona |
Spaniel (C class) |
Regina Germania |
|
2017 |
RDV R4 Bost. - St Lawrence |
Geronimo |
Rona II |
Spaniel (C/D class) |
2017
|
RDV R5 Halifax – Le Havre |
Regina Germania |
Spaniel (C class) |
|
Spaniel apmeklētās valstis un ostas 1998 – 2016
65 ostas 15 valstīs (Lielbritānija, Portugāle, Spānija, Īrija, Francija, Dānija, Polija, Somija, Zviedrija, Vācija, Nīderlande, Norvēģija, Latvija, Krievija, Lietuva, Bahamas, USA, Kanāda)
Spaniel SPECIAL PRIZES
2000 Stocholm – Flensburg - 1st Overall on Corrected Time
2001 Bermuda Cup – highest placed vessel in Class C on Corrected Time for the Race Series
2002 Santander – Portsmouth - 1st Overall on Corrected Time
2004 Angela Cup – highest placed vessel in Class C on Corrected Time for the Race Series
2005 Waterford – Cherbourg – First Ship across the Finish Line (Line Honours)
2012 StMalo – Lisbon - 1st on Elapsed Time
2013 Riga – Szczecin – First Ship across the Finish Line (Line Honours)
2016 Antwerp – Lisbon – First Ship across the Finish Line (Line Honours)
2017 RDV R2 Communication Prize
2017 RDV R3 Crew Parade Prize
2017 RDV R5 Communication Prize
2017 RDV THE FRIENDSHIP TROPHY
2017 SULTAN QABOO TROPHY
2018 Race 2 kapteiņa Edgara Matīsa vadībā tika izcīnīta
2018 TSR Sezonas kopvērtējumā Spaniel ieguva:
KOPĀ SPANIEL BALVAS
48 sacensību posmos 24 godalgotas vietas (9 -1.vietas, 6 -2.vietas, 10 -3.vietas )
13 Speciālās balvas
Komandas komplektācija
2. Komandā var iekļauties jebkurš, neatkarīgi no vecuma, dzimuma, tautības vai ticības. Tālos burājumos var piemērot minimālā vecuma ierobežojumus.
3. Komanda ir domubiedru grupa, kuras darbība pamatojas uz savstarpēju cieņu un uzticēšanos. Komanda atkarībā no pieredzes un disciplīnas tiek iedalīta: kapteiņos, vecajos, seileros un zaļajos.
4. Zaļo pieņem seileru kategorijā pēc vienas sezonas ar seileru un vecajo koleģiālu lēmumu, kuru vainago ar zaļā uzrāpšanos (vai uzvilkšanu) vismaz līdz pirmajam (no klāja skaitot) zāliņam.
5. Seileru pieņem vecajo kategorijā pēc trijām sezonām (ieskaitot zaļo stāžu) ar vecajo koleģiālu lēmumu, to vainago ar seilera iemešanu no jahtas ūdenī, vai ar galvas iemērkšanu jūras ūdenī.
6. Spaniel komandas kapteiņi, kuriem ir pietiekama pieredze un kompetence patstāvīgā jahtas Spaniel un citu LBMA sadarbības jahtu vadīšanā un zināšanas, kas pietiekamas pārējo komandas locekļu apmācībai, un kuriem ir jahtu kapteiņa kvalifikācija, veido Kapteiņu kolēģiju. Jaunus kapteiņus iekļauj kapteiņu kolēģijā pēc veiksmīga tāljūras reisa kapteiņa amatā, vadot jahtas Spaniel komandu.
6. Par nopietnu disciplināru pārkāpumu (uzvedības, vai drošības normu pārkāpumu) ar kapteiņu kolēģijas lēmumu seilerus vai vecajos var pazemināt par vienu kategoriju.
7. Komandas sapulcē, kuru sasauc marta mēnesī, uzņem jaunos komandas biedrus, kuri iesniedz 1.pielikumā noteiktās formas Pieteikumu, nosūtot to uz e-pasta adresi burat@lbma.lv vai aizpildot elektroniski Latvijas Burāšanas mācību asociācijas (LBMA) mājas lapā www.lbma.lv/burat.
Komandas biedru e-pasta adreses iekļauj ”komandas listē”, lai ar e-pasta adreses komanda@spaniel.lv starpniecību izziņotu komandai svarīgu operatīvo informāciju. Šo e-pasta adresi nedrīkst izmantot ar komandas jautājumiem nesaistītas informācijas izplatīšanai.
8. Komandas biedru pienākums ir maksāt 10.punktā noteikto dalības maksu, kā arī visos reisos, darbos un citos komandas pasākumos obligāti ievērot drošības prasības, kuras atbilstoši situācijai nosaka un kontrolē jahtas kapteinis. Jāievēro arī vispārējās uzvedības normas gan jūrā, gan ostās.
9. Priekšlikumus par jahtas „Spaniel” un citu LBMA sadarbības jahtu uzturēšanu, ekspluatāciju un izmantošanu izstrādā jahtas kapteiņu kolēģija sadarbībā ar LBMA valdi, piedaloties arī citiem kvalificētiem komandas locekļiem.
Dalības maksa
10. Komandas biedra dalībmaksa ir 120 EUR tiem, kuriem ir 26 gadi un vecākiem un 60 EUR tiem, kuriem līdz 2020.gada 27. jūlijam vēl nav 26 gadi. Komandas biedru dalības maksu komandas biedrs veic ar bankas pārskaitījumu Latvijas Burāšanas mācību asociācijai, reģ. Nr. 40008072115, Swedbank kontā LV21HABA0551004835186, norādot savu vārdu un uzvārdu un maksājuma pamatojumu ”par līdzdalību jahtas Spaniel komandā”.
11. Komandas biedru dalības maksu jāiemaksā līdz 2020.gada 30.aprīlim. Komandas biedri, kuriem līdz 2020.gada 27.jūlijam vēl nav 17 gadi, ir atbrīvoti no komandas biedra dalības maksas.
12. Komandas biedrs, kurš nav samaksājis dalības maksu 11.punktā norādītajā termiņā, zaudē tiesības šajā sezonā bez maksas piedalīties jahtas ”Spaniel” reisos, ieskaitot vietējos burājumus, bet var piedalīties reisos viesa statusā, maksājot par to 30 EUR dienā vietējā reisā. No komandas biedru dalības maksas ir atbrīvots jahtas īpašnieks, kā arī jahtas kapteinis, kas vada jahtas remonta darbus.
13. Komandas biedram, piedaloties regatē „Tall Ships Races 2020”, kā arī citos reisos ārpus Rīgas jūras līča, ieskaitot stāvēšanas laiku ostās, jahtas Reisa kasē ir jāmaksā 20 EUR dienā. Šo reisa maksu veic visi, kuri konkrētā reisā ir uz jahtas neatkarīgi no vecuma un statusa. Šo maksu iekasē attiecīgā reisa kapteinis un to izlieto pārtikas un citu tekošo jahtas izdevumu segšanai. Šī iemaksa Reisa kasē nav saistāma ar 10. punktā noteikto komandas biedru dalības maksu.
14. Jahtu “Spaniel” un citu ar Latvijas Burāšanas mācību asociāciju sadarībā esošo jahtu remonta darbus pirms 2020.gada burāšanas sezonas sākuma plānots veikt no aprīļa līdz jahtas iecelšanai ūdenī. Turpmākās burāšanas sezonas laikā visiem komandas biedriem jārūpējas par jahtu tehniskā stāvokļa aprīkojuma uzturēšanu labā kārībā.
15. Visai komandai ir obligāti jāpiedalās jahtu remonta darbos, kopā jānostrādā vismaz 5 stundas. Pirms remonta darbiem šo darbu vadītājs veic drošības instruktāžu.
17. Gadījumā, ja jahtai rodas materiāli zaudējumi komandas biedra rupjas neuzmanības dēļ, šie zaudējumi jāsedz vainīgai personai. Ja šādā gadījumā rodas domstarpības, galīgo lēmumu pieņem kapteiņu kolēģijaReisi 2020. gada burāšanas sezonā
18. Komandas biedriem aktīvi jāpiedalās 2020.gada sezonas burāšanas pasākumos ar Jahtu “Spaniel” vai citām ar Latvijas Burāšanas mācību asociāciju sadarībā esošām jahtām.
19. Jahta “Spaniel” ir pieteikta dalībai starptautiskajā regatē “Tall Ships Races 2020”. Šajā sakarā jahta “Spaniel” veiks reisus no Tenerifes (17.jūnijs) uz Madeiru un tālāk uz pirmo TSR 2020 ostu Lisabonu (2/7 - 5/7). No Lisabonas sākas TSR 2020 Race 1 uz Kadisu (9/7 – 12/7) , tālāk Race 2 un Cruise in Company reiss uz La Koruņju (24/7 - 27/7) un Race 3 – no La Koruņjas uz Dunkerku (6/8 – 4/8). No Dunkerkas tiek plānots reiss uz Ķili (17/8 -18/8) un Rīgu (30/8). Visu 2020. gada sezonā plānoto Jahtas “Spaniel” reisu saraksts ir pieejams un pieteikšanās uz šiem reisiem notiek LBMA mājas lapā (sk. 22.punktu). Citu, ar Latvijas Burāšanas mācību asociāciju sadarbībā esošo jahtu reisus 2020.gada burāšanas sezonai plāno šo jahtu īpašnieki.
Pieteikšanās uz reisiem
21. Visos jahtas “Spaniel” reisos piedalās ne vairāk kā 12 komandas biedri. Visos TSR 2020 posmos no Lisabonas līdz Dunkerkai ne mazāk kā pusei no komandas biedriem jābūt vecumā no 15 līdz 25 gadiem. Šis vecuma ierobežojums neattiecas uz citiem 2020. gada sezonas reisiem.
22. Dalībai TSR 2020, ieskaitot palīgreisus, komandas biedri reģistrējas elektroniski LBMA mājas lapā www.lbma.lv/pieteikties_reisam un nosūtot elektroniskā pasta vēstuli komandas menedžerim Jurim Radus uz e-pasta adresi juris.radus@sta-latvia.lv.
23. Juris Radus uztur komandu komplektācijas sarakstu pa reisiem un kopā ar reisu kapteiņiem pārrauga racionālu komandas komplektāciju, lai ievērotu vecuma cenzu, nepieciešamo pieredzi, drošību un saskaņotu komandas intereses visos reisos. Aktuālais komandu saraksts atrodams LBMA mājas lapā www.lbma.lv/komandas.
24. Ja uz vienu TSR 2020 reisu pieteikušies vairāk nekā 12 komandas biedri, priekšroka dalībai ir tiem komandas biedriem, kuri piesaistījuši sponsorus vai piesaistījuši jaunus dalībniekus TSR 2020 reisiem un palīgreisiem.
25. Galīgo katra reisa vai palīgreisa komandas sastāvu apstiprina attiecīgā reisa komandas kapteinis, ievērojot visu reisu komandu komplektācijas nepieciešamību. Reisu kapteiņi ir tiesīgi noteikt papildus ierobežojumus attiecīgā reisa komandas locekļu skaitam, ņemot vērā plānoto reisa ilgumu un drošības apsvērumus, kā arī noteikt pieteikšanās maksu savam reisam, ko uzsākot reisu ieskaita reisa kasē.
26. Komandas biedriem līdz iziešanai uz TSR 2020 obligāti jāapgūst 2.pielikumā aprakstītās minimālās prasmes, kas ir orientējošas un kapteiņi ir tiesīgi tās grozīt un papildināt, ievērojot labas jūras prakses principus.
Komandas biedru datu apstrāde
27. LBMA ir personas datu pārzinis. Jebkura informācija, ko komandas biedri nodod LBMA tiek apstrādāta saskaņā ar Latvijā spēkā esošajiem datu aizsardzību regulējošajiem normatīvajiem aktiem. LBMA komandas biedru sniegto informāciju izmanto vienīgi tiem mērķiem, kam šī informācija ir sniegta.
28. Pieteikumā (elektroniski vai papīra formātā) sniegto personas datu apstrādes mērķi ir:
28.1. organizatoriskās un operatīvās informācijas apmaiņa;
28.2. komandas sarakstu komplektēšana;
28.3. dalības maksas apmēra noteikšana;
28.4. burāšanas un ar to saistītu iemaņu izvērtēšana.
29. Ar šiem noteikumiem komandas biedri tiek informēti, ka pasākumi un aktivitātes, kurās piedalās un / vai kuras rīko LBMA un komanda, var tikt fotografēti un filmēti. Fotogrāfijas un videomateriāli var tikt ievietoti LBMA un jahtas “Spaniel” mājaslapās, kā arī LBMA un jahtas “Spaniel” sociālajos portālos facebook, twitter un instagram. Jebkuram komandas biedram ir tiesības iebilst un pieprasīt pārtraukt šajā punktā minētās darbības, ja komandas biedrs ir tieši identificējams un LBMA ir tehniskas iespējas neizmantot un dzēst konkrēto datu fiksāciju.
* * *
1. pielikums
Jahtas „Spaniel” Komandas noteikumiem
Lūdzu pieņemt mani jahtas „Spaniel” komandā.
Ar jahtas „Spaniel” Komandas noteikumiem esmu iepazinies, tos atzīstu un apņemos pildīt, atļauju apstrādāt personas datus un apliecinu, ka sniegtā informācija ir patiesa.
Mani dati ir šādi:
Vārds, uzvārds |
|
Dzimšanas datums |
|
E-pasta adrese |
|
Mobilais telefons |
|
Burāšanas pieredze ( lūdzu norādiet burāšanas pārgājienus pēdējos gados, ja tādos esat piedalījies) |
|
Piešķirtā atpūtas kuģu vadītāju kategorija |
|
Peldētprasme |
|
Par burāšanas iespējām uz “Spaniel” uzzināju no |
|
Paraksts*, datums |
|
* Ja pieteikuma aizpildīšanas dienā persona nav sasniegusi 18 gadu vecumu, pieteikuma anketu paraksta personas vecāks vai likumiskais aizbildnis. Šādā gadījumā jānorāda arī personiskā paraksta atšifrējums.
Aizpildītu un parakstītu pieteikumu jānosūta uz e-pastu: burat@lbma.lv
2.pielikums
Jahtas „Spaniel” Komandas noteikumiem
Jahtas „Spaniel” komandai tiek noteiktas šādas minimālās prasmes, kas obligāti jāapgūst līdz jahtas iziešanai reisos ārpus Rīgas jūras līča. Konkrētā reisa kapteinis ir tiesīgs tās grozīt un papildināt, ievērojot labu jūras praksi un informēt par to komandu.
1. Zināt jahtas daļu un aprīkojuma terminoloģiju, izvietojumu un pielietojumu:
1.1. fors, ahters, kokpits, u.c.;
1.2. falles, šotes. , štagas, vantis, zāliņi, u.c.;
1.3. buras – grots, foks, genoja, spinakers, u.c.;
1.4. kā lietot glābšanas vestes;
1.5. zināt, kur ir glābšanas plosts, EPIRB, raķetes, glābšanas vestes un drošības jostas;
1.6. vinčas, to izmantošanu, it sevišķi grota falles viņčas darbību, ceļot mastā cilvēku ar bocmaņa krēsliņu ;
1.7. navigācijas uguņu un aparātu ieslēgšana;
1.8. signālkarogus V, F, O, W un to nozīmi.
2. Mācēt veikt:
2.1. halzes maiņu – kā stūrēt, kā pievilkt, atlaist šotes un bakštagas, u.c., sevišķi veicot pagriezienu „ar vēju”;
2.2. piedalīšanās pieiešanas un atiešanas no krasta manevros – padot un nostiprināt
galus, fenderus, u.c.;
2.3. sasiet mezglus – bocmaņa, plakano, astoņnieku, uzlikt galus uz klampas un
vinčas;
2.4. sakārtot jahtu – sakopt kajītes, nomazgāt klāju, uzlikt pārsegus;
2.5. sakoilēt galus, salocīt buras;
2.6. veikt rēvēšanu;
2.7. izmest un izcelt enkuru;
2.8. uzvilkt un piepūst glābšanas vesti;
2.9. glābšanas plosta sagatavošanu un nolaišanu ūdenī;
2.10. EPIRB un pirotehnisko līdzekļu izmantošanu;
2.11. piedalīties manevrā „cilvēks aiz borta”, ieskaitot MOB pogas aktivizēšanu;
2.12. noteikt kuģu un bāku ugunis;
2.13. pamatdarbības vietas noteikšanai uz kartes un kursa nospraušanai;
2.14. izmantot jahtas sakaru līdzekļus;
2.15. iedarbināt un izslēgt dzinēju;
2.16. lietot ugunsdzēšamo aparātu un ugunsdzēšamo segu.
3. Pirms iziešanas reisā kapteinis veic drošības instruktāžu visai reisa komandai, un veic attiecīgu ierakstu Kuģa žurnālā.
Mūs atbalsta
Kategorijas
Seko mums
Par jahtu
Komanda
Vēsture
Jūras stāsti
Atbalstītāji
Kontakti
Saites